W razie pomysłów zapraszam do mnie na pw
Stanowiska:
Czyli ważniejsze pozycje i większe bonusy do statystyk
Przywódca:
Najważniejszy i najbardziej szanowany członek w całym ugrupowaniu. Jego zadaniem jest godne reprezentowanie grupy, oraz wzorowe sprawowanie nad nim władzy, postacie nieodpowiedzialne i leniwe nie zasługują na ów rangę.
Bonus: +20 do wszytskiego
Zastępca:
Doradca przywódców, podczas zebrań jego zdanie jest uznawane zaraz po zdaniu dowódcy. W razie nieobecności to on chwilowo jest na najwyższym stopniu władzy i zastępuje wszelkie czynności przywódcy.
Bonus: +15 do wszystkiego
Mędrzec:
Pełniący rolę nauczyciela posiada ogromną wiedzę o danych zawodach i przygotowuje młode do zajęcia danej profesji. Zwykle jest to stary i spokojny osobnik. Opiekuję się też czasem dziećmi.
Awans: emerytowany dowódca/zastępca/przywódca. Lub zasłużona postać.
Bonus: +10 siła, zręczność | +30 wiedza | -10 zmysły
Profesje:
Rangi dające niewielkie bonusy do statystyk
Wojownik:
Nie straszna mu wojaczka, widok krwi nie brzydzi a złamania nie powodują strachu. Całym jego życiem jest walka i obrona stada. Silniejsi od przeciętnego osobnika za sprawom długich i wyczerpujących treningów.
Bonus: +10 siła
Szpieg:
Postać niezwykle zwinna i sprawna. Posiada szczególnie umiejętności do skradania się niemalże bezszelestnie. Jest on czuły na każdy ruch i bacznie słucha otoczenia. Jest przydatny w ugrupowaniu do śledzenia, np. poczynań wroga. Szpiedzy działają wraz z Skrytobójcami.
Bonus: +10 zręczność
Początkujące:
Nie wyróżniają się niczym szczególnym. Brak bonusów.
Dzieciak:Ot, młody, mały człowieczek.
Nastolatek:Mieszaniec wkraczający w okres dojrzenia, innymi słowy nastolatek. Pryszcze i te sprawy...
Dorosły:Dumny osobnik, który wkroczył w dorosłość. Tak bardzo poważny. Wow.
[/list]