Aaa... i bym zapomniała!
Miałam jeszcze jeden pomysł. :3 Między innymi modernizacja statystyk. Czyli lekką zmianę, która moim zdaniem, wyjdzie wszystkim na lepsze. Według mnie w statystykach niepotrzebnie się rozdrabniamy i nie potrzebnie tracimy punkty statystyk. Np. Zręczność=Szybkości. To praktycznie to samo. Nie można być zręcznym będąc powolnym. Słuch... skoro jest słuch to powinny być też; węch i wzrok. Proponuje zmienić stary kod (*le przypomnienie jak wygląda)
[b]Siła:[/b]
[b]Szybkość:[/b]
[b]Zręczność:[/b]
[b]Kondycja:[/b]
[b]Inteligencja:[/b]
[b]Słuch:[/b]
Ta taki lub podobny:
[b]Siła:[/b]
[b]Szybkość/Zręczność:[/b] jak zwał tak zwał.
[b]Wiedza:[/b]
[b]Zmyły:[/b]
Opis poszczególnych pól:
Siła: im większa tym poważniejsze obrażenia może zadać przeciwnikowi w walce.
Zręczność: duża ilość punktów w tym polu daje możliwość uniknięcia ataku. Daje również większe szanse na wygranie jakiegoś wyścigu czy innej sprawności zręcznościowej.
Wiedza: duży współczynnik inteligencji pozwala zadać celniejszy cios. Również obrażenia magiczne zadawane przeciwnikowi są większe. Działa to też w drugą stronę - im więcej punktów wiedzy tym bardziej jesteś odporny na magie (ale nie ma czegoś w stylu 100% odporny)
Zmyły: im bardziej wyczulone tym lepiej sprawdzają się przy ataku z zaskoczenia. Również wszelkie pułapki stają się mniej niebezpieczne. Pomagają też w niewielkim stopniu przy uniknięciu ciosów przeciwnika.
Soooooł... co o tym sądzicie?